حضور نیان الکترونیک در رویداد اینداست سولار صنایع خراسان

1403/06/08

اشتراک گذاری

اینداست سولار خراسان به همت انجمن ساتکا (انجمن سازندگان و تامین کنندگان و خدمات انرژی های تجدیدپذیر) و با حضور جمعی از واحدهای صنعتی استان، سازمان های مربوطه وشرکت های فعال در حوزه تجدیدپذیر در شهریور ماه 1403 در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد.
سمینار خورشیدی
این رویداد 19امین سمینار در حوزه آشنایی با نیروگاه های تجدیدپذیر (خورشیدی) در صنایع خراسان بود که با هدف بررسی ضوابط قانونی، موارد فنی و اقتصادی، راهکارها و مشوق ها و همچنین تبیین شرایط و ضوابط سرمایه گذاری برای ورود صنایع به صنعت تجدیدپذیر بود.

انجمن ساتکا
در حاشیه این سمینار نمایشگاه جانبی جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت های فعال در حوزه تجدیدپذیر نیز برپا شد.

اینداست سولار خراسان
شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک که در حوزه صنعت تجدیدپذیر بسیار مصمم تر از گذشته فعالیت دارد، به عنوان حامی ویژه رویداد حضور یافت و با ارائه راهکارهای نوآورانه و توانمندی های خود در حوزه تولید اینورترهای متصل به شبکه نیروگاه های خورشیدی و نصب و راه اندازی نیروگاه های تجدیدپذیر سعی کرد تا راهکارهای جامع اقتصادی و نوآورانه خود را در رفع نیاز صنایع برای تامین انرژی برق مورد نیاز ارائه کند.

نیروگاه های تجدیدپذیر
همچنین همزمان با این رویداد دومین دوره سمینار اگری سولار خراسان نیز با هدف تبیین راهکارها و ظرفیت های تامین برق چاه های کشاورزی از طریق انرژی خورشیدی با حضور تعداد کثیری از کشاورزان استان برگزار شد.

تجهیزات خورشیدی نیان
لازم به ذکر است با توجه به به ناترازی نزدیک به 18 گیگاواتی برق کشور در سال جاری، صنایع یک تا دو روز در هفته و واحدهای کشاورزی قطعی 6 ساعته برق را در روز تجربه کردند و این رویداد با توجه به پیشرو بودن فعالین صنعت تجدیدپذیر در استان و درخواست و نیاز مطروحه صنایع و کشاورزان، به ارائه راهکارهای جامع اقتصادی پرداخت.